دانشگاه

آغاز ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از ۲۳ آذر

هجدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ۱۵ دی ماه برگزار می شود. ثبت نام برای شرکت در این آزمون از ۲۳ آذرماه آغاز می شود.

به گزارش نهادایران، هجدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی طبق قوانین و مقررات (به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی) و مطابق مندرجات این اطلاعیه برگزار خواهد شد.

ثبت نام از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۳ آذر آغاز می شود و فرصت ثبت نام در ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ پایان می یابد.

داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی مجاز به شرکت در آزمون اعلام شوند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

داوطلبان برای ثبت نام اینترنتی باید به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir مراجعه کرده و سپس به ترتیب به پیوندهای «دندانپزشکی»، «آزمون ملی»، «ارسال مدارک و ثبت نام» مراجعه کنند.

داوطلبان با پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام به مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۴۵۰ هزار تومان) و ارسال مدارک، فرم ثبت نام را تکمیل و در نهایت کد رهگیری دریافت کنند.

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام اینترنتی:

۱. تصویر اسکن شده یک قطعه عکس که درسال جاری گرفته شده باشد.

۲. تصویر اسکن شده صفحه اول شناسنامه

۳. تصویر اسکن شده کارت ملی

هر یک از تصاویر باید با فرمت jpg و حجم حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلو بایت تهیه شود.

کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

منابع آزمون:

۱. فهرست منابع بخش اختصاصی آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۱۴۰۱ در سایت سنجش پزشکی www.sanjeshp.ir، پیوند «منابع آزمونها»، پیوند «منابع آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکی در سال ۱۴۰۱» قابل دسترسی است.

۲. فهرست منابع بخش علوم پایه آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۱۴۰۱ در سایت سنجش پزشکی www.sanjeshp.ir، پیوند «منابع آزمونها»، پیوند «منابع آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی» قابل دسترسی است.

فرآیند آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

فرآیند آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ (یک و نیم بعد از ظهر) پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

تذکر: داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده وقبول شده اند، می توانند از نمره قبولی قبلی خود استفاده کرده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون معرفی خواهند شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا