بین المللخبرها و گزارش ها

امام جمعه ملبورن: مرجعیت و ولایت فقیه، قدرت معنوی و عملی برای مقابله با استکبار است

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن اظهار داشت: امروز مرجعیت و نظام مقدس ولایت فقیه قدرت معنوی و عملی برای مقابله با نظام‌های مستبد و جبهه استکبار است.

به گزارش نهادایران، حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی طی خطبه‌های سیاسی-عبادی نماز جمعه این هفته در شهر ملبورن گفت: استکبار جهانی از قدرت نظام ولایت فقیه در هراس است و بیم آن دارد که پیروان ولایت فقیه و مدافعان مرجعیت با قدرت و نفوذ بیشتری در جهان همراه می‌شوند.

وی افزود: تشیع مرکز مرجعیت و ولایت فقیه است و به برکت این نظام، جمهوریت و نظام واقعی مردم سالاری احیا می‌شود.

نماینده شورای علمای شیعه پاکستان در استرالیا خاطر نشان کرد: حمایت از قشر مظلوم و ملت‌های مستضعف یکی از نشانه‌های بارز شیعیان جهان است و آنان همواره پایبند به ارزش‌های اسلامی و نظام ولایت فقیه هستند.

وی گفت: دفاع از ملت‌های مظلوم وظیفه اصلی ما است لذا این پیام را باید به صورت جهانی مخابره نمائیم. در کنار آن خدمت به خلق، احقاق اصول جمهوریت و حفظ حقوق بشر از ویژگی‌های بارز نظام ولایت فقیه می‌باشد.

حجت‌الاسلام وحیدی تاکید کرد که ولایت فقیه قدرت امروز مقابل جبهه استکبار است به همین دلیل مستکبران و حاکمان مستبد از مرجعیت و نظام ولایت فقیه وحشت زده هستند.

وی تاکید کرد: خدمت به بشریت، مقابله با چالش‌هایی مانند تورم، بیکاری، فقر و بی ثباتی را می‌توان با اجرای نظام ولایت فقیه انجام داد.

امام جمعه ملبورن اظهار داشت: بالا بردن اعتبار اخلاقی در گروی برائت از مستکبران، حاکمان ستمگر است و در کنار آن دفاع از مظلومان و اصلاح جامعه می‌باشد. برای این مهم باید از تعلیمات ائمه معصومین علیهم السلام پیروی کنیم و برای سعادت در زندگی دنیوی و اخروی باید به منویات اهل‌بیت اطهار پایبند بمانیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا