دانشگاه

امکان تمدید یک ماهه فرصت دفاع از پایان نامه برای حضور در پیاده روی اربعین

با ابلاغ معاون آموزشی وزیر علوم به معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها: فرصت دفاع از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد و رساله دکتری، حداکثر به‌مدت یک ماه برای دانشجویانی که برای حضور در آیین پیاده روی اربعین به کربلا مشرف می شوند، لحاظ می‌شود.

به گزارش نهادایران و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزیر علوم، بنا بر درخواست معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برای مساعدت به دانشجویان حاضر در آیین پیاده روی کربلا، در خصوص افزایش فرصت دفاع از پایان نامه و رساله دکتری، با این درخواست موافقت و نسبت به صدور بخشنامه 144362 مورخ 6 شهریورماه به دانشگاه‌ها اقدام کرد.

در بخشنامه مذکور تاکید شده است: مساعدت به دانشجویان به نحوی باشد که تدبیر لازم در خصوص تاریخ دانش آموختگی و عدم همزمانی تحصیل در دو مقطع، برای افرادی که از مهرماه 1401 در مقاطع بالاتر تحصیل می کنند یا مسائل حوزه نظام وظیفه، صورت گیرد.

در بخشنامه معاون آموزشی وزیر علوم تاکید شده است: نسبت به دانشجویان مشمول این بخشنامه در  دانشگاه‌هایی که آغاز سال تحصیلی آنان از نیمه دوم شهریورماه است، مساعدت شده و ایام مقارن با مراسم اربعین به عنوان غیبت محسوب نشود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا