دانشگاه

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در محکومیت حادثه شاهچراغ

به گزارش نهادایران، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیه ای در پی حادثه تروریستی شاهچراغ اقدام به صدور بیانیه کرد؛

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ملت شریف ایران، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، جنایت تروریستی وحشیانه داعش در حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) علیه السلام در شیراز را که به شهادت و مجروحیت ده ها تن از مردم بیگناه انجامید به اشد وجه محکوم می نماید.

بار دیگر دستان جنایتکار استکبار و صهیونیسم جهانی، از آستین جاهلان و کور صفتان وهابی و تکفیری، برون آمد و جمعی از مردان و زنان و کودکان ایران عزیز را به خاک و خون کشاند. جنایتی که با سوء استفاده از ناآرامی ها و بر بستر زمانی اغتشاشات اخیر امکان بروز یافت.

بدینوسیله اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان، ضمن هم دردی با خانواده های شهدای مظلوم فاجعه اخیر و کشتار زائران سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران، مصیبت وارده را به خانواده های داغدیده، ملت شریف ایران و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نماید.

خون به ناحق ریخته زائران و مجاوران عزیز و شهدای مظلوم ایران، بر خلاف اراده دشمنان، مایه وحدت ملت و بیداری چشمان خواب آلود و غفلت زده خواهد شد؛ ان شاءالله.

ما پیروان مکتب آل محبتیم

دلدادگی ست مذهب ما “یاعلی مدد”

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا