خبرها و گزارش ها

بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ایرانی شرق آسیا در محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ

به گزارش نهادایران، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ایرانی شرق آسیا در پی حمله تروریستی شاهچراغ، اقدام به صدور بیانیه کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ‌ (آل عمران ؛١۶٩)

باردیگر عمق کینه توزی و دشمنی دشمنان این مرز و بوم با حمله تروریستی به حرم مطهر احمدبن موسی (ع) شاهچراغ و به خاک وخون کشیدن فرزندان این کشور حادثه ای غم انگیز و تاسف بار را رقم زد .
وقوع این حادثه جانکاه در حرم امن الهی ، آنهم در بهترین اوقات یعنی نماز و نیایش با پرورگار و کشتن زنان و کودکان خردسال بی گناه اوج دون بودن و حقارت عوامل تکفیری را برای وجدانهای آگاه و بینای جهانیان به نمایش گذاشت. کشور عزیزمان ایران کم ندیده است از اینگونه اقدامات وحشیانه اما جای تعجب است که هنوز دشمنان قسم خورده ما عمق این مطلب را درک نکرده اند که دانشجویان ، نخبگان ، جوانان و نوجوانان و آحاد ملت ایران با انجام اینگونه اتفاقات بیدارتر ، هوشیارتر و آگاه تر می شوند ودر راه اهداف و استیلای پرچم مقدس و منقش به نام الله با قدرت مسیر خود را ادامه خواهند داد.
اتحادیه انجمن های اسلامی شرق آسیا ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی تکفیری و هتک حرمت حرم احمدبن موسی (ع) و همچنین ضمن ابراز همدردی با خانواده های محترم شهدای این حادثه از قوه قضائیه و نیروهای امنیتی درخواست برخورد قاطع و سریع بدون هیچگونه مماشات را با مسببین این اتفاق هولناک خواستار می باشد

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ایرانی شرق آسیا
1401/8/8
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا