دانشگاه

تسهیلات دانشگاه علم و صنعت برای پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون

دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد برای پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان در این دانشگاه، تسهیلات جدید ارائه می‌دهد.

به گزارش نهادایران، گروه جذب و هدایت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علم و صنعت تسهیلات جدید پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه علم و صنعت ایران برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

دانشگاه علم و صنعت ایران در راستای افزایش تسهیلات در پذیرش دکتری بدون آزمون و نیز سیاست‌های کلان وزارت عتف در خصوص کاهش طول دوران تحصیل و نیز ارتباط دانشگاه با صنعت، برای پذیرش در سال ۱۴۰۲ تسهیلات زیر را برای کسب حداقل ۷ امتیاز پژوهشی لازم برای دعوت به مصاحبه در نظر گرفته است:

در نظر گرفتن حداکثر ۳ امتیاز برای مقالات مرتبط با پایان‌نامه که در مجلات معتبر ISI و یا علمی پژوهشی به مرحله داوری (Under Review) رسیده باشند. مستند این موضوع باید توسط استاد راهنما تایید شود.

به همکاری در طرح‌های صنعتی در راستای موضوع پایان‌نامه یا تحویل محصول با 4³ TRL در راستای پایان‌نامه، طبق آیین‌نامه کفایت محصولات رساله دکتری دانشگاه علم و صنعت ایران، امتیاز داده خواهد شد. امتیاز این فعالیت‌ها منوط به تایید معاونت پژوهشی دانشگاه محل تحصیل دانشجو است.

همچنین، در راستای سیاست‌های دانشگاه‌ها در خصوص تشویق به کاهش ماندگاری، برای داوطلبانی که در نیمسال چهارم تحصیل خود بوده و هنوز دفاع نکرده‌اند، ۴ امتیاز مربوط به کیفیت پایان‌نامه داده خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا