دانش و فناوری

حضور ۱۸ شرکت عضو پارک فناوری پردیس در نمایشگاه ونزوئلا

پارک فناوری پردیس اعلام کرد: ۱۸ شرکت عضو پارک فناوری پردیس در نمایشگاه محصولات فناور ایرانی در ونزوئلا محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش نهادایران و به نقل از پارک فناوری پردیس، میلاد صدرخانلو نماینده پارک فناوری پردیس در غرفه نمایشگاه محصولات فناور ایرانی در ونزوئلا، گفت: کشور ونزوئلا و کشورهای آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی شرایط بسیار مناسبی برای توسعه بازار بین‌المللی محصولات فناورانه شرکت های پارک فناوری پردیس دارند و شرایط خوبی بوجود آمده تا شرکت های عضو پارک و سایر شرکت های فناور کشور بتوانند از ظرفیت های این بازار برای فروش محصولات خود استفاده کنند.

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس گفت: هدف از حضور پارک در این نمایشگاه، نمایش و ارائه دستاوردها و توانمندی های شرکت های عضو به عنوان بزرگترین پارک فناوری کشور و منطقه به طرف ونزوئلایی و آشنایی زیست بوم فناوری ونزوئلا با توانمندی پارک فناوری پردیس و معرفی برخی از محصولات شرکت های این پارک که قابلیت صادرات به کشورهای آمریکای جنوبی و لاتین را دارند، می باشد.

صدرخانلو تصریح کرد: پیدا کردن شرکت های مناسب برای همکاری با اعضای پارک و کمک به توسعه فعالیت ها و بازارهای شرکت های عضو به ویژه در حوزه سلامت شامل دارو و تجهیزات پزشکی، صنعت نفت، گاز و پتروشیمی یکی از اهداف مهم ماست. بنابراین نمایندگانی از ۱۸ شرکت عضو پارک در این نمایشگاه حضور دارند تا نمونه محصولاتشان را برای فروش به طرف ونزوئلایی معرفی کنند و در این زمینه مذاکرات مختلفی در ۲ روز ابتدایی نمایشگاه صورت گرفته است.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: در حال حاضر مذاکرات اولیه با شرکت ها ونزوئلایی در حوزه سلامت، نفت، گاز و پتروشیمی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم تا انتهای نمایشگاه تفاهم نامه ها و توافق نامه هایی با این شرکت ها و دولت ونزوئلا به امضا برسانیم. همچنین به دنبال این هستیم که مذاکرات همکاری با شرکت‌های ونزوئلایی را پس از اتمام نمایشگاه نیز ادامه دهیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا