دانشگاه

معاون آموزشی دانشگاه شریف اعلام کرد؛ برگزاری ۱۰۰ درصدی کلاس های ارشد و دکتری در دانشگاه شریف

معاون آموزشی دانشگاه شریف با اشاره به اینکه کلاس های ارشد و دکتری در دانشگاه شریف به صورت ۱۰۰ درصدی در حال برگزاری است، گفت: کلاسهای مجازی کارشناسی بالای ۶۰-۷۰ درصد برگزار شده است.

محمود سعادت در گفتگو با رسانه‌ها درباره وضعیت برگزاری کلاس‌های آموزشی این دانشگاه با توجه به تحرکات عده‌ای مبنی بر عدم برگزاری کلاس‌ها، توضیح داد و گفت: بنا بر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه، کلاس‌های تحصیلات تکمیلی از روز شنبه ۲۳ مهرماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: از این تاریخ کلاس‌های ارشد و دکتری به صورت ۱۰۰ درصدی برگزار شده و فقط یکی دو مورد برگزار نشده که آن هم با اجازه آموزش دانشکده به صورت مجازی برگزار شده است. به طور مثال روز شنبه از ۳۰ کلاس یک کلاس فقط به صورت مجازی برگزار شد.

سعادت ضمن اشاره به اینکه فضای دانشگاه شریف نسبت به هفته‌های اخیر آرام تر شده است، خاطرنشان کرد: افراد مؤثر در شکل گیری این تجمعات، اغلب از میان دانشجویان کارشناسی بودند و یک عده هم آسیب دیدند البته تعدادشان کمتر از یک درصد کل دانشجویان دانشگاه است.

وی درباره وضعیت دانشجویان بازداشتی این دانشگاه نیز توضیح داد و گفت: دو نفر از دانشجویان شریف، هفته‌ها قبل در سطح شهر دستگیر شده بودند که به دلیل اینکه پرونده آنها پیچیده‌تر بوده، همچنان در بازداشت به سر می‌برند و البته از قبل مشکلاتی هم داشته اند اما همه کسانی که مربوط به تجمعات داخل دانشگاه بوده خوشبختانه آزاد شده اند.

این مقام مسول دانشگاه شریف همچنین درباره برگزاری کلاس‌های دوره کارشناسی که به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: در هفته جاری اکثراً بالای ۶۰-۷۰ درصد کلاس‌های مقطع کارشناسی برگزار شده است، به جز دانشکده ریاضی که مشکل دیگری دارند و اختلاف بر سر این است که آیا آموزش مجازی فایده‌ای دارد یا نه.

سعادت ضمن بیان این مطلب که کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۱ از روز شنبه ۷ آبان‌ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: کلاس‌های دانشجویان نو ورود در هفته آینده همچنان به صورت مجازی است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا