خبرها و گزارش ها

کلیات طرح تأمین مسکن نخبگان تصویب شد

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تصویب کلیات طرح تأمین مسکن نخبگان در جلسه هیأت امنای این بنیاد خبر داد و گفت: جزئیات این طرح پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش نهادایران و به نقل از بنیاد ملی نخبگان، ناصر باقری مقدم، حمایت‌های زیرساختی در تأمین شغل و مسکن برای نخبگان و استعدادهای برتر را از عوامل مهم جلوگیری از خروج نخبگان از کشور دانست و افزود: تأمین مسکن نخبگان از جمله موارد حمایتی است که در بنیاد ملی نخبگان در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: کلیات طرح تأمین مسکن نخبگان در جلسه اخیر هیأت امنای این بنیاد با حضور رئیس‌جمهور به تصویب رسید و جزئیات این طرح پس از تصویب نهایی اجرا و اطلاع‌رسانی می‌شود.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان درمورد مصوبه جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی کشور هم گفت: موضوع جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی با جدیت با همکاری سازمان اداری استخدامی کشور در حال پیگیری است.

باقری مقدم در عین حال تاکید کرد: البته در ایجاد بسترهای اشتغال‌زایی نیز نباید از این نکته غفلت کرد که با اینکه داشتن شغل مناسب از مهم‌ترین دغدغه‌های نخبگان است اما آنها می‌خواهند در اجتماع اثرگذار باشند نه اینکه به هر شغلی بپردازند.

وی ادامه داد: این بنیاد در یک تقسیم بندی کلی چند دسته برنامه حمایتی را به‌صورت موازی پیش‌می‌برد که به بحث ماندگاری نخبگان کمک می‌کند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با یادآوری اینکه بنیاد ملی نخبگان به دنبال ایجاد عوامل انگیزشی برای استعدادهای برتر و نخبگان است، طرح هسته‌های مساله محور احمدی روشن را از آن جمله خواند.

وی افزود: این طرح نخبگان را درگیر مسائل کشور کرده و حس اثرگذاری را در آنها تقویت می‌کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا