اسلایدرفرهنگ و هنر

رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایرانی در هند

در اولین روز از مراسم شانزدهمین همایش سالانه اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور، از جدیدترین کتاب چاپ شده در انتشارات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مد ظله) در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور -نهادایران- رونمایی شد. عنوان این کتاب «تاریخ شفاهی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایرانی در هند» به قلم دکتر جواد کامور بخشایش است. کتاب تاریخ شفاهی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایرانی در هند، بر آن است که فرایند اعزام دانشجویان ایرانی به هند و چگونگی شکل‌گیری انجمن‌های اسلامی و سپس اتحاد این انجمن‌ها با یکدیگر و دانشجویان ایرانی در اروپا و آمریکا را مورد بازکاوی قرار دهد. همچنین به فعالیت‌های دانشجویان ایرانی در هند پس از بازگشت به کشور میپردازد؛ ضمن اینکه به تفصیل به سفر مقام معظم رهبری(مد ظله) به هند، اشاره داشته است.

مراسم رونمایی از کتاب «تاریخ شفاهی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایرانی در هند» توسط حضرت آیت الله قمی (معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری) حجت الاسلام و المسلمین نظام‌زاده (نماینده ولی فقیه در امور دانشجویان ایرانی آسیا و اقیانوسیه) حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی (رئیس دبیرخانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور) دکتر خطیب زاده (مشاور وزیر امور خارجه) و دکتر خواجه سروی (دبیر علمی همایش) برگزار شد.

کتاب تاریخ شفاهی اتحادیة انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایرانی در هند، با پیشنهاد و حمایت معنوی و مادی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، تدوین و نگارش و چاپ شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا