دانش و فناوری

نهادایران برگزار می‌کند؛ بازدید از پارک فناوری پردیس در راستای سلسله نشست‌های «شنبه گفت» / صفحه ثبت نام

به اطلاع کلیۀ اساتید و دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل و دانش‌آموختۀ خارج از کشور می‌رساند، در راستای معرفی ظرفیت‌های علمی و فناوری کشور و با هدف هم‌اندیشی و هم‌افزایی‌ فکری و تجربی نیروهای علمی داخل و خارج از کشور؛ در نظر است در ادامۀ سلسله نشست‌های تخصصی‌ با عنوان «شنبه‌گفت» در برخی مراکز علمی و اجرایی کشور، ضمن فراهم نمودن زمینۀ آشنایی این عزیزان با مهم‌ترین مراکز علمی و اجرایی ایران، امکان تعامل و بهره‌گیری از دانش و تجربۀ ایشان را در تعریف پروژه‌های علمی مشترک در راستای پیشبرد اهداف این مراکز فراهم آورد.

در همین راستا و با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با «پارک فناوری پردیس»، نشست پیش‌رو، به معرفی و بازدید از این مجموعه اختصاص یافته است که از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۹/۱۲ برگزار خواهد شد. لذا از کلیۀ علاقه‌مندان واجد شرایط، دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۹/۷ با مراجعه آدرس زیر، نسبت به ثبت نام برای شرکت در این برنامه اقدام نمایند.

توضیحات:

۱ـ مجموع زمان حضور در نشست و بازدید از مجموعه پارک فناوری ۱۸۰ دقیقه طول خواهد کشید.

۲ـ نشست هم‌اندیشی با حضور مدیران ارشد گروه پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد که در آن هر یک از مدعوین تجربیات، نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص فعالیت‌های ستاد با مسئولین و دیگر شرکت‌کنندگان به اشتراک خواهند گذاشت.

۳ـ این برنامه در صورتی قابل اجرا خواهد بود که تعداد متقاضیان شرکت در آن به حد نصاب برسد، همچنین در صورت افزایش متقاضیان بیش از حد نصاب، اولویت پذیرش بر اساس زمان ثبت‌نام، رشتۀ تحصیلی، کشور محل تحصیل و وضعیت دانشجویی یا فارغ‌التحصیلی (با انتخاب دبیرخانۀ نهاد) تعیین خواهد شد.

۴ـ سخنرانی‌ها و مباحث مطرح شده در نشست‌ مذکور، ضبط، و در نهایت در قالب گزارش تصویری متنشر و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

۵ـ طبق هماهنگی‌های انجام گرفته، شرکت‌کنندگان در این برنامه، پس از برگزاری بازدید و هم‌اندیشی و اقامۀ نماز ظهر و عصر، برای صرف ناهار، میهمان گروه پارک فناوری پردیس خواهند بود.

۶ـ تأکید می‌شود که امکان حضور در این برنامه، صرفاً برای کسانی مقدور است که درزمان مقرر برگزاری این برنامه ثبت نام کرده باشند و لذا از آنجا که ورود عزیزان به محوطۀ پارک فناوری پردیس، بدون هماهنگی قبلی مقدور نیست و می بایست حتماً از قبل برنامه‌ریزی شود، از پذیرش افرادی که در سامانۀ مربوطه ثبت نام نکرده باشند، معذور خواهیم بود.

۷ـ علاقمندان می توانند سؤالات و پیشنهادهای خود را در خصوص برگزاری این برنامه، از طریق نشانی پست الکترونیکی ما در میان بگذارند

جهت ثبت نام به صفحه زیر مراجعه کنید

ثبت نام شنبه گفت – نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور (nahadiran.ir)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا