پیام تسلیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور به مناسبت شهادت جناب سیدحسن نصرالله

در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، این بیانیه را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

از مومنان کسانی هستند که آنچه با خداوند پیمان بسته بودند صادقانه وفا کردند برخی از آنان پیمان خود را به انجام رساندند ]و به شهادت رسیدند[ و برخی دیگر در انتظار ]شهادت[ اند و هرگز پیمانشان را تغییر ندادند.

سوره احزاب / آیه 23

 

رژیم سفاک و خون آشام صهیونیسم، تحت حمایت نظام سلطه، بدون هیچ ملاحظه و قید و بندی، حرکات ددمنشانه خود را تکرار و بر آن شدت می‌بخشد. این بار دست پلیدش به خون مجاهدی نستوه، عزیزی آزادی‌خواه و رهبری محبوب، آغشته شد که به یقین خون پاکش، جبهه مقاومت را بیش از پیش مصمم‌تر و نیرومندتر خواهد ساخت و دیر یا زود
بر ستم و تجاوز، چیره خواهد شد.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، شهادت سرو مقاومت، سید حسن نصرالله را خدمت مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت، به ویژه مردم لبنان تسلیت می‌گوید و این جنایت هولناک را محکوم نموده و پاسخ مناسب را انتظار دارد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا