پیام تسلیت نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی آسیا و اقیانوسیه در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی آسیا و اقیانوسیه، با صدور پیامی، شهادت «رئیس جمهور و هیئت همراه» در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش نهادایران، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین نظام‌زاده بدین شرح است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

 

شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، دکتر امیر عبداللهیان؛ وزیر محترم امور خارجه، آیت الله آل هاشم؛ امام جمعه محترم تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی و پنج تن دیگر از همراهان (رحمه الله علیهم) در حادثه سقوط بالگرد و در حین خدمت به مردم شریف ایران اسلامی، موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.
اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت صاحب الزمان علیه السلام، مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته، مراجع بزرگوار تقلید و قاطبه روحانیون محترم، اعضای محترم هیئت دولت، خانواده های گرامی آن بزرگواران و ملت عزیز ایران به ویژه استادان گرامی و دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در کشورهای مختلف جهان، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
در این شرایط ویژه لازم است تمامی جناح‌های سیاسی و فعالان عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، تمام توان خود را برای تداوم ارائه خدمت به ملت شریف ایران بسیج نموده و خلأ به وجود آمده را در همه زمینه‌ها جبران نمایند.

 

محمد علی نظام‌زاده
نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی آسیا و اقیانوسیه

۱۴۰۳/۲/۳۱

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا