خبرها و گزارش هاهمصدا با غزه

با حضور دانشجویان بین المللی دانشگاه های ایران؛ همایش «همصدا باغزه» برگزار شد

به گزارش نهادایران، صبح امروز دوشنبه 15 آبان، همایشی با حضور دانشجویان بین المللی دانشگاههای ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تحت عنوان «همصدا با غزه» در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
در ابتدای برنامه، حجت الاسلام مرتضوی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، به حاضرین خوشامد گفت و پس از ایشان، حجت الاسلام والمسلمین سعیدرضا عاملی بعنوان سخنران جلسه به ایرادسخنرانی پرداخت و اظهار کرد: ا از یک غده سرطانی به خطر افتادیم که هم سرطان در درون خودش است و هم ملت خودش را به سمت نابودی می‌برد و هم دولت‌های جهان را بی خاصیت کرده و هم نظام بین الملل را در تعهدات بین المللی دچار مشکل کرده است.


به گفته حجت الاسلام عاملی درباره جنگ نابرابر غزه گفت: تعداد شهدای جنگ غزه در این یک ماه بیشتر از تعداد کشته شدگان اوکراین در بیش از یک سال است.
رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر این که به فرموده رهبر انقلاب بزرگترین دشمن آمریکا، ملت آمریکاست گفت: امروز اسرائیل جنگ بدون محدویت را در غزه انجام می‌دهد دقیقا برگرفته از جنگ بدون محدودیت آمریکایی است. آمریکا پدر جنگ و تخریب جهانی است.


پس از صحبت های عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشجویانی از کشورهای فلسطین، پاکستان، افغانستان، نیجریه، عراق، لبنان، یمن و پاکستان به ایراد سخنانی درباره محکومیت حملات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخته و به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و اردو، اعلام موضع کردند.


در پایان نیز بیانیه‌ای خطاب به مجامع بین المللی، از طرف دانشجویان و حاضرین در در همایش قرائت شد.

* اخبار تکمیلی و مشروح همایش، طی روزهای آتی به سمع و نظرتان خواهد رسید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا