بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ایرانی شرق آسیا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
« *إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون* » (احقاف/13)

بى تردید کسانى که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمى بر آنان است و نه اندوهگین مى شوند.
پس از حملات شجاعانه و هوشمندانه مجاهدان فلسطینی در قالب عملیات طوفان الاقصی و شکست مفتضحانه و هیمنه پوشالی اسرائیل، این رژیم نامشروع و غاصب به خیال باطلِ شکست غیر قابل ترمیم خود در مقابل چشم همه جهانیان اقدام به حملات وحشیانه و کور با استفاده از سلاح های نامتعارف جنگی و ممنوعه بر علیه زنان و کودکان معصوم غزه نمود. مسدود نمودن راههای ارتباطی ، ممانعت از ورود تیم های امداد ونجات و هدف قرار دادن آمبولانس ها ، قطع آب وبرق و در یک اقدام غیر انسانی با هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی موجب شهادت بیش از ۱۰۰۰ نفر از غیر نظامیان اعم از زنان و کودکان فلسطينى گردید. این جنایت به طور قطع نشان روشنى از آغاز نسل كشى توسط رژیم غاصب صهیونیستی است
از طرفی واکنش نظام سلطه جهانی و در راس آن ایالات متحده آمریکا و حمایت تمام قد از این جنایات این حقیقت را بر همگان روشن ساخته که مدعیان دروغین حقوق بشر خود حامیان اصلی شر مطلق در منطقه می باشند .
«اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ایرانی در شرق آسیا» ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و از همه آزادیخواهان جهان ، مسلمانان بالاخص حاکمان کشورهای اسلامی ، نخبگان سیاسی ، سازمان های بین المللی و حقوق بشری می خواهد که علاوه بر دوری از رفتارهای دوگانه و منافقانه قاطعانه این جنایت را محکوم نموده و اقدام لازم و عاجل و حمایت مالی و معنوی خود را از مردم مظلوم فلسطين بعمل آورند.

وَ سَیعلَمُ الَّذینَ ظَلَمُوا اَئَ مُنقَلَب یَنقَلِبُون

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا