خبرها و گزارش ها

ویدیو/برگزاری مراسم روز عاشورا در اروپا و آمریکا

رویدادهای تاریخی که در چنبره مرور زمان گرفتار نشده و به تاریخ نپیوسته، بلکه همچنان بزرگ‌تر و شکوهمندتر گردیده و بر جریان خودش افزوده و تاریخ‌ساز شده باشند، اندک و کم شمارند.

واقعه عاشورا در شمار رویدادهای تاریخ‌ساز جهان محسوب می‌شود؛ چرا که در گذر زمان، افزون بر اینکه دچار ایستایی و انحطاط نشده، بلکه گستره خویش را افزایش بخشیده و موج‌های فروان آفریده که ترنم و جلوه‌های آن پیوسته، چشم وگوش جهانیان را نوازش داده است.

هر چند که رسانه‌های معاند و ضد دین و ضد انقلاب سعی در کم رنگ جلوه دادن مراسم عاشورا و محدود کردن آن به ایران و عراق و افقانستان هستند و می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند؛ اما  واقعیت آن است که خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران از آن ناخشنود باشند و مراسم روز عاشورا در اقصی نقاط جهان با شور و شوق حسینی برگزار می‌شود و تلاش مذبوحانه این رسانه‌ها نتیجه معکوس می‌دهد. البته که نباید فراموش کرد که رسانه‌های داخلی نیز در به تصویر کشیدن برگزاری این مراسم در کشورهای اروپایی و آمریکایی ، دور از انتظار عمل کرده‌اند.

آن چه در این ویدیو می‌بینید گوشه‌ای از مراسم روز عاشورا در کشورهای اروپایی و آمریکایی است که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، گردآوری و تدوین شده است. امید که مقبول افتد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا