شنبه گفت

نشست تخصصی «شنبه‌گفت» در پارک فناوری پردیس

به گزارش واحد روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، صبح روز شنبه 12 آذر 1401، نشست «شنبه‌گفت» با حضور جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان خارج از کشور در «پارک فناوری پردیس» برگزار شد.

در این نشست که به همت معاونت پژوهش و ارتباطات نهاد صورت گرفت، جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان خارج از کشور با حضور در پارک فناوری پردیس، ضمن آشنایی با مجموعه پارک و شرکت‌های فعال در آن، دیدگاه‌های خود را با مسئولان پارک به اشتراک گذاشتند.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مرتضوی؛ رئیس دبیرخانه نهاد نمایندکی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور، مقدمه‌ای در باب نشست‌های شنبه‌گفت، تاریخچه، اهمیت و اهداف این نشست پرداخت و سپس به علت انتخاب پارک فناوری پردیس برای این نشست اشاره کرد.

در ادامه برنامه، مهندس خالقیان؛ مسئول روابط عمومی و بین‌الملل پارک فناوری پردیس، به شرح فعالیت‌ها و نحوه جذب نخبگان در پارک و شیوه حمایت و ارائه تسهیلات به ایشان پرداخت.

در انتها، مدعوین سوالات خود را در قالب پرسش و پاسخ مطرح کردند و پاسخ مسئولین پارک را شنیدند و سپس به بازدید از شرکت‌های فعال مجموعه پرداختند.

این برنامه، چهارمین نشست شنبه‌گفت در سال جاری بود که در ظهر روز چهارشنبه 12 آذر ماه، با اقامه نماز و پذیرایی، پایان یافت.

در ادامه تصاویری از این نشست را ملاحظه خواهید کرد. لینک دانلود مجله الکترونیکی برنامه نیز در انتهای همین مطلب موجود است.

جهت دانلود مجله الکترونیکی بازدید از پارک فناوری پردیس، اینجا را کلیک گنید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا